Snön ligger

Snön ligger fortfarande kvar och jag har skidat årets första tur. Började med en vurpa i första nerförsbacken precis som Anni sa något i stil med "Om du ska vara som Charlotte Kalla borde du falla nu!". Då är det ju självklart att man faller omkull! Annars gick det ganska bra men jag måste nog träna lite innan jag verkligen är som Kalla. Typ jättemycket. Jag föll ju till och med pladask på näsan i en uppförsbacke! Fail.

Anni håller på och bygger en häst av stolar och övar rätt tygelfattning eller något ditåt. Jag är inte så insatt men hon säger att jag kan få låna den och undrar varför jag inte har gett den idén till henne tidigare. Missförstå mig inte, det var inte jag som gav idén till henne. Oj, nu föll hon av hästen. Undrar om hon bjuder på tårta imorgon?

Jag har just lagat världens konstigaste lasagne. Lasagneplattorna är brutna till typ hundrondelar på vissa ställen. Om man fäller en nedlåtande kommentar om den får man ett streck i min bok. Och då får man inga julklappar av mig. Jag meddelar julbocken!

Om fem dagar fyller jag tretton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0