Snart blir jag nog världskändis!

Undrar vad jag ska säga när alla paparazzis jagar mig?
Det där var bara överdrifternas drottning. Men jag har gästrecenserat på boksystrar.blogg.se. Länk till självaste recensionen här. Känner mig ganska stolt egentligen. :D Men jag är lite överenergisk idag. Om man säger så. Skrev ett prov idag. Grammatikprov på kanske sju minuter. Inte onödigt svårt.
Vad tycker ni? Ska jag åka hemifrån 40 minuter innan jag ska vara på brändö eller 28 minuter innan. Förra veckan for jag 40 minuter innan. Då hann jag tjuvkika in i ganska många lägenheter medans jag väntade men jag kanske gör det idag med. Har som sagt inte bestämt mej ännu.
Anni är helt övertygad om att jag ska ge datorn till henne. Jag är helt övertygad om att jag inte ska det. Allt är alltså som vanligt!

Kommentarer
Postat av: farmor

Till paparazzis kan du säga :det kommer mera ......

2012-01-25 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0