Sjukdag

En ovanligt sympatisk sådan dock. Jag är hemma från skolan och har virkat, spelat gitarr och piano och sett på tv (P3 Guld och Fixa Rummet). Mitt virkningsprojekt är efter mönstret för "Japansk Docka" ur Mia Bengtssons bok Virka Roliga Amigurumis men min variant är inte liten och söt utan snarare ganska ful. Lite smutsgråa färger, olika tjockleks garn och dessutom en hatt som ser ut som en ufo. Men jag har fortfarande hopp! Det kan bli precis vad som helst men det ska bli ganska intressant att se vad det slutligen blir att se ut som.
Jag trodde att alla mina kompisar som var intresserade redan hade en blogg men icke, tre stycken har jag hittat idag. Mylifeasfreja, EllenGranfors och Ullisasblogg. Alla andra som jag följer finns redan i sidomenyn.
Anni kom hem nu och har säkert haft en dålig dag eller något för hon har skrikit åt mig oavbrutet sen hon kom hem för tio minuter sen. Nu fick jag skäll för att jag inte har frågat hur det var i skolan och hård argumentation om att hon ska ha datorn samtidigt som hon ska plugga och att det nog går bra att plugga ändå. Jag ska tydligen förhöra henne på Europa. Det blir kul! Ni kanske minns sist det hände...

Kommentarer
Postat av: farmor

Anni kan vara tacksam med en storasyster som först får skäll men ändå hjälper och förstår

2012-01-23 @ 16:17:18
Postat av: roseyy

krya påddej :)

2012-01-23 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0