Shoppingrunda

Var och shoppade i förmiddags men har av någon anledning inte orkat lägga upp bilderna. Det här är inte riktigt allt men det som är av något slags intresse och som var lätt att fota nu. Fick nya skidor också men de står ute och jag var för lat för att ta mig ut nu och fota, de nya pjäxorna passar bäst att lägga upp samtidigt med skidorna så de kommer senare.



Hmmm... En blus. En vit blus. Och jättedåligt foto.


Inte riktigt lika dåligt foto men annars samma som förra.


Och den här ser ut som om jag alltid skulle ha haft den. Typiskt.

De två första var i princip födelsedagspresent. Jag fick lite födelsedagspengar av farmor att handla med på rean. Förtidigade pengar. Men jag fyller år om fem dagar!

Kommentarer
Postat av: farmor

blusarna ser riktigt fina ut och jag förstår att du tog dem då det ju står Ellen på dem.

Nu har jag skrattat gott då jag läst de senaste bloggarna , tack tack !!!

2012-01-07 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0