Också min fina blogg har sina brister...

Ibland tycker jag inte om bloggar. Speciellt inte min egen. Jag hade ett jättefint inlägg som skulle komma ut just vid tolvslaget på nyårsafton, men, som ni kanske märkte så hände ingenting. Imorse när jag skulle blogga så kom inte datorn in på nån av de sidor jag ville till (mejlen och bloggen).

Ikväll har jag gjort min halsduk klar. Ni får tror jag foto på den imorgon för jag håller på med en kjol som blir klar imorgon. Hoppas jag. Den borde, om inte jag gör bort mig riktigt mycket.

För tillfället är allt ganska bra. Alla andra barn har gått och lagt sig och mitt största problem är vad jag ska påbörja för nytt projekt efter kjolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0