Nu regnar det!

Vad frustrerande! Men då får jag ha mina gummistövlar!! Jag är lite galen tror jag.
Mitt största problem idag är vad jag ska laga för mellenmål med till pulkabacken. Min mjölk surnar alltid i kakaon, vi har ingen saft och inget bröd. Jag tror jag måste ta min mycket innovativa hjärna till hjälp. Försöka ta den till hjälp. Den är morgontrött.
Jag är avundsjuk på mamma, hon börjar först typ elva idag och sov ännu helt nyligen. Jag däremot måste bli väckt av min dumma telefon och sen äta gröt som säkert stått en timme redan. Fast det har jag gjort varenda skol-och-dagisdag i hela mitt nästan trettonåriga liv (TRETTON!!) så jag lär väl klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0