Nej men hej!

Er har jag inte sett på länge!
Nä jag skämtar förstås. Jag har nog sett de flesta av er ganska nyligen. Eller hört av er eller något. Jag skrev så egentligen bara för att jag inte kom på något bättre.
Idag har det för en gångs skull varit en ganska vanlig dag. Alltså en dag som följt läsordningen. Annars så vet jag nog inte om den varit så vanlig. Jo, när jag funderar så har den. Vi har ägnat oss åt lite festishumor och allmänt bara fnissat hela dagen. Alltså som vanligt. Och retat killarna lite. Det är också som vanligt.
Ska fara till musiklabbet ikväll. Helt så där typ kul men det är jobbigt att behöva fara iväg nånstans.
Nu ska jag, åtminstone enligt vissa för dagen hemmajobbande föräldrar, sätta på potatis. Så jag gör väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0