"Jag vill ha gammal glass,

gammal glass, som finns i frysen utan lock" Sjungs till melodin från Veronica Maggios "Gammal Sång".

Åt lite gammal glass just. Eller som mamma kallade det, vardagsefterrätt. Lite tuggummismak kanske, men gott.

Har städat mitt rum nu på eftermiddagen. Det var helt otroligt hur mycket städigare det blev! Ett gott råd är dock att inte öppna precis alla lådor med så mycket schwung för det kan hända att man blir överraskad av plötsliga tsunamivågor i fast form.

Hostar fortfarande som en galning och pappa säger att jag kanske måste bli hemma imorgon också. Då hinner jag i alla fall utforska facebook till dess brister och gränser. Fråga Beckis om det är så att ni inte förstår vad jag menar. Hon kan säkert berätta ...

Funderar på att göra en virkad mössa med virkade slalomglasögon färdigt fast i mössan. Det känns tyvärr som om det inte är helt min stil. Wilma kanske vill ha en?

Min karriär som gitarrist tar fart och jag kan ända till nummer fyra i suzuki-boken. Den bästa är nog ändå tant-rudy-sången. Som egentligen heter Tant Ryde men jag tycker att tant rudy låter gulligare så jag satsar på det.

Fixade som ni kanske redan har märkt en facebook-gilla-knapp för varje inlägg. Pappa fixade. Han tror att han är min marknadsföringschef. Men han sköter det bra om han är det. Om man nån dag har väldigt många besökare är det bara att fråga pappa vad han har ägnat sig åt. :)

Kommentarer
Postat av: Beckis

;)

2012-01-24 @ 21:06:59
Postat av: Wilma

Jag tror inte att det är min stil.

2012-01-25 @ 15:49:59
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0