Jag tycker redan synd om mina kompisar!=)

Jag fick en bok i födelsedagspresent. Typ hur man gör alla möjliga coola saker. Till exempel hoppa med fallskärm från flygplan eller störta snyggt. Eller kanske hur man lagar mat i diskmaskin. Att måla en konstfull bil kanske. Sätta upp en tygtapet. Dansa charleston. Vända en dödlig asteroid.

Jag tror det här kommer att bli min stora hobby ett tag fram över. Läsa om alla coola saker alltså. Inte göra dem. Som liten feg laglydig nörd skulle det bli mot mina principer att testa dem. Jag skulle alltså inte våga. Men det kan ju ändå vara kul att läsa om allt sånt där. Och jag har en känsla av att jag inte är den enda av mina kompisar som ägnar sig åt sånt ...

Kommentarer
Postat av: Kira

hur um får man bli när man läser JAG FICK EN BROR TILL FÖDELSEDAGSPRESENT!?!?

2012-01-24 @ 18:32:43
URL: http://bloggavkira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0