Fnisserakatt

Rubriken har inte så jättemycket med inlägget att göra egentligen men det står ju för fnitterattack och jag lever ju typ en.

Igår började dagen med att jag blev väckt mitt i ett indiankrig som fick ett lyckligt slut. I min dröm alltså. Vi städade hela morgonen. Jag stod för dammtorkningen. Intressant eller hur. Skidade till Turholm efter det och jag var helt slut. Att inte träna på en och en halv vecka gör att ens kondition sjunker ganska dramatiskt. Så det är onödigt att testa hemma. Tjugo minuters klädbyte och duschning och in till Kiasma med Beckis och Lena. Efter det turkisk restaurang på Eriksgatan, nästan i Turkiet alltså.

Idag handisturnering nånstans inne i de västnyländska skogarna, det enda föräldrarna diskuterade, var vad de egentligen gjorde mitt i skogen klockan åtta en söndag morgon. Det gick ganska absurt dåligt för mig. Typ en halv miljon fel och passningar ut i skogen. Men det var ganska trevligt.

Nu bastu. Tror jag. Sen middag och efter det stupar jag i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0