Europa ser plötsligt helt annorlunda ut

Floderna heter Vega, Viska, Elfenben och Regn och floden Regn rinner uppåt från havet till bergen. Bergen konstaterades efter en stund inte vara 5000 km höga utan 5000 m. Det efter att man kom fram till att floderna inte kunde vara kortare än havet.
Detta under läxgenomgång med Anni. Man kan väl kanske konstatera att hon inte var helt koncentrerad. Men vi hade väldigt trevligt.
Annat var det när jag skulle sätta papper på den där hemska matteboken. Det ville sig inte alls och blev inte särskilt snyggt. Men ingen lär märka något.
Ingen av er råkar veta när mitt musiklabb börjar imorgon? För jag vet inte om det är fem eller sex. Jag lutar allvarligt mot klockan sex men man kan ju aldrig vara helt säker. Anledningen till detta antagande är att jag har musiklabb på tisdagar och lucia förra året var på en tisdag och den dagen skred lucia ut ur domkyrkan samtidigt som jag skred in i musiklabbsrummet och lucia brukar väl inte komma vid fem?
Men vad vet jag? Förutom att Rysslands största sjöar heter Ladoga och Odåga.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lucia brukar skrida ut klockan sex, det brukar vara kyrka klockan fem=)

2012-01-10 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0