Ett nytt skämt

Kolla Kalla, kolla Kalla, kolla Kalla, kolla Kalla.

Hög kvalité eller hur, säg det snabbt så låter det bra. Anni och jag sa så hela vägen när de skidade idag och hon kom trea! Trea i ett klassiskt lopp! Jag tror ett under har skett.

Pappa fixar nånting med en dammsugare som inte funkar och svor just ganska fint men nu verkar den funka igen. Anni lagar en toscakaka, tror jag. Albert sitter här bredvid och är tyst så att ingen ska märka att vi är på datorn och mamma skållar kanske mandlar. eller något annat roligt. Och gissa vad jag gör!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Virkar? Läser? Bloggar?

2012-01-07 @ 19:25:02
Postat av: Wilma

bloggar

2012-01-08 @ 12:15:20
URL: http://wam.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0