Einstein löser stora gåtor

Jag fattade hur jag ska göra för att lösa problemet med att det inte går att blogga på iPad. Det är bara att stänga "redigeraren" som vanligtvis ligger mellan rubriken och inlägget. Det där var resten av världen säkert mycket intresserade av. Imorgon har vi presidentval i skolan och som vanligt går ingenting ens nära efter vad som står i veckoschemat. Jag tror inte att vi har en enda "normal" vecka i vår klass. På hela läsåret alltså. På unkan fortsatte vi mest med att fnissa om det var någon som undrade. Beckis kan säkert berätta närmare ... :) Plus spelade lite blokus med Freja och Anni så att jag nästan kom försent till min pianolektion. Det kändes mycket lyckat. Ska nu städa. Säger mamma. Tyvärr har jag lite ont i halsen så jag kan inte skrika emot. Synd för alla andra också ... (Lite störande att det inte blir mellanrum mellan raderna på den här datorn men det kan ju hända att det är det på era, jag vet inte, jag har nämligen ganska många stycken men det syns aldrig från den här datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0