Det här känns lite läskigt...

Om det funkar som det ska borde allt jag skriver komma upp på min facebookprofil genast. Om det funkar. Ganska skrämmande. Men kul.

Idag har jag inte egentligen gjort något viktigt. Förutom att jag pratade oavbrutet från halv fyra till fem och dessutom typ hoppade upp och ner hela tiden. Förutom när jag satt i bussen. Då vickade jag på benen så att hela bussen skakade istället. Hela bänken menar jag. Kanske det kändes som om hela bussen skulle ha skakat för de som satt närmast om man tänker efter (Wilma? Var det skönt?).
Plus att jag så där lite milt förstörde en av mina kompisars hela liv. Jag tror dock att hon kommer över det. Hoppas. Jag vet att hon gör det. Dessutom ser hon inte det som mitt fel utan snarare Supermans. Och Vårmänniskans.

Pappa försökte aktivt få mej med i en diskussion om hurdan motorsåg han skulle köpa. Jag var totalt ointresserad. Helt jätteointresserad.

Nu ska jag fundera på hur jag ska prioritera min dyrbara kvällstid. Se på första avsnittet av ponnyakuten säsong tre eller fortsätta slösurfa. Eller virka.
Egentligen vet jag vad jag skulle vilja göra men jag tror det är för ansträngande för min aningen överansträngda hjärna. Dessutom måste jag spara på kapaciteten för vi har finskaprov på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0