Vindkraftverksutflykt

Vi skidade fram och tillbaka till vindkraftverket idag. Ganska trevligt faktiskt. Solen sken, det var bara några grader kallt och vindstilla. Tog några bilder men jag börjar inte ladda upp dem här. Gör det när jag kommer hem ikväll.

Nu har vi ätit lunch och åker om en timme. Alla är ganska trötta och Albert håller på med nån ramsa som han har hört, Håsch Påtipåmilå, skit i byttan o låke på. Och jag har träningsvärk i magen av att ha skrattat så mycket.

Vi är nog världens konstigaste, igår kväll när jag just gått och lagt mig kom farfar upp och sa att jag skulle komma ut på balkongen och se för remmarna vid farleden in till Vasklot blinkade alla i takt. Ganska coolt faktiskt.

Nu fick jag order om att komma och kolla något med våra skridskor så jag ska väl gå ner och göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0