Världens konstigaste värld

Jag lovar, världen är konstig. I måndags kom mamma och Anni på att en timme borde ha 100 minuter istället, då skulle det bli lättare att räkna. Dessutom skulle man få variation på dygnet. Det skulle alltså inte alltid vara lika ljust när man stiger upp. Dygnet skulle också bli längre. Då skulle man få mycket mera fritid för skoldagens timmar går ju i minuter så det skulle inte ändras och man sover ju inte längre än vanligt.
Det skulle ju inte ändå gå jämnt ut så under jullovet skulle alla vara extra länge lediga så att man skulle få alla klockor rätt omjusterade inför nästa år. En mycket smart plan alltså.
Dessutom så finns det andra konstiga saker. Till exempel har en från min klass en tom kesoburk utan lock i sin låda. "För nödsituationer". Och vi skrattar till exempel varje gång någon pratar om tvillingar eller MnMs. Till exempel. Och fenomenet racerstickning är väldigt bekant. Och DD med den delen av D som inte är BB.
Allt har ändå logiska förklaringar. Men dem tänker vi inte gå in på. Ja, och när jag diskuterar presidentvalet skrattare vi alltid lite.
Men nu började jag med lite annat i mitten så jag lägger ner det här för tillfället.

Kommentarer
Postat av: roseyy

jag getta inte egentligen detdär DD nåting D som BB eller nåt. ELLEN!!!!!!!!!!

2012-02-01 @ 18:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0