Varför alltid jag?

Hur kunde jag igen lyckas välta ut hela komposthinken in i roskisskåpet. Jag är liksom typ bäst på det här. För om man drar ut hela grejen med för mycket fart välter allt inåt. Det var andra gången. Förvånansvärt många med tanke på hur sällan jag öppnar skåpet överhuvudtaget. Så då sitter jag på golvet i köket med plasthandskar och gräver efter gammalt kaffepulver. Jag tror jag lever under en lycklig stjärna. Alla andra passade på att evakuera för att inte bli indragna.
Nu vet jag i alla fall mycket noggrant vad allt som finns där inne. Inte så mycket intressant tyvärr. Bara plasthandskar och diskmedel. Typ. Tur i alla fall att jag är så snuvig så att jag inte ändå känner lukt/doft. Det kan ju hända att det inte luktade så gott. Men ärligt talat (palindrom!) så har jag ingen aning.

Nu fortsätter jag på mina ritprojekt. Jag har faktiskt förvånansvärt nog ritat nästan hela dagen. Fast mamma anser att det bara är färgläggning för det är i min fina top-model bok. Undrar hur det skulle se ut om man verkligen bara skulle färglägga?

Kommentarer
Postat av: Roseyy

Ellen har du märkt att alltid när du är sjuk så skiver du lååånga inlägg? :D

2012-02-07 @ 05:30:26
Postat av: farmor

Jag har faktiskt också lyckats med kompostgrejen hos er, eller egentligen satte jag lådan fel och när Leena skulle fylla den hände det ....

Tokigt , men man lär sej

2012-02-07 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0