Tidsprioritering

Det är nånting jag är mycket bra på. Jag har ägnat hela morgonen åt att skriva av mitt veckoschema på ett snyggt sätt medans resten av familjen har städat. Okej då, jag snabbröjde väl lite i mitt rum imorse men annars så har jag inte gjort så mycket. Kollat mejlen typ fem gånger. Ojat mig över att det inte funkar att kommentera på Beckis blogg. Hittat positiva saker med nästa vecka. Konstaterat att jag borde klippa mina tånaglar. Ätit scones. Försökt förgäves få pappa att laga lunch till mig. Han sa att jag klarar av att koka pasta och sätta i gårdagens fisk själv.
Mitt jättesnygga schema. Alla som ägnar sin fritid åt att spionera på mig har nu full koll över vad jag gör när.


När jag nu ändå höll på kunde jag ju inte låta bli att lägga upp den här fastän den är tagen för typ en månad sedan och inte ens är särskilt bra. Men jag kan säga att läget är oförändrat. Det ser likadant ut nu också. Förutom att buskarna inte syns lika bra för all snön.

Jag och pappa gjorde en deal. Vi lagar lunch tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0