That made my day

Nu kommer jag leva lycklig resten av livet. Jag upptäckte vårmänniskan, där i registret till ni vet vad ni som behöver veta. Jag är helt salig och skulle jag inga vara så här mätt så skulle jag troligtvis rusa omkring som en stucken gris.

Dessutom blev jag klar med mitt receptboksprojekt. Nio sidor. Ordnat efter sorts maträtt, typ Kött, Fisk, Dryck och Sallad, dessutom i bokstavsordning inom varje kategori. Känner mig ganska nöjd måste jag säga. Men tro inte att jag kommer göra det till allas receptsamlingar så där på beställning nu. Det krävs en del. Typ två dagars heltidsarbete. Och stor roskis.

Nu ska jag läsa klart min bok (Galna gatan 4 - Får Mann vara med?), mina egna böcker tog tyvärr slut. Jag listade ut hur den skulle sluta på typ tredje sidan. Men den är lite charmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0