Tandläkarfördomar uppfylles

Allvarligt talat, skolan hade besök av världens läskigaste tandvårdare idag. Enligt Beckis uppfyllde hon alla krav på djävulska tandläkare och i och med detta uppfyllde hon också Beckis tandläkarfördomar. Bra med denna läskiga tandvårdare var att vi fick tuggummi.

Jag känner mig väldigt konstnärlig just nu. Jag har nämligen hela vänsterhands naglar fyllda med lite diverse färger så där lite fläckigt, efter målning av bara aningen krossade bläckfiskar idag i slöjden.

Har varit och spelat match idag, 98:orna, mot Dicken. Till FTM kan jag berätta att jag är djupt sårad eftersom mina höga tacklingsförväntningar inte uppfylldes. Till vanligt folk kan jag berätta att jag fick det att lossna lite efter att ha varit sjuk i en halv evighet.

Ska nu gå och lägga mig och gå i duschen och typ packa min väska och leta efter en av Annis väskor som jag måste stjäla tills imorgon. Vi kan ju typ slå vad om att jag inte kommer komma i säng förräns tio.


Kommentarer
Postat av: farmor

sportlovet närmar sej !!! det var ju naglar o lack som var temat då, vad ska inriktningen vara i år?

2012-02-13 @ 20:26:31
Postat av: Wilma

Skall du först lägga dig och sedan gå i dushen????!!!! :DDDD

2012-02-14 @ 15:03:11
URL: http://wam.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0