Sportlov!!!

Äntligen sportlov. Jag som tidigare under veckan tyckte att man ju egentligen inte skulle behöva ha sportlov riktigt ännu har nog fått ångra mina ord. Det ska nog bli ganska skönt måste jag säga. Dessutom behöver man inte gå omkring och fnissa av nervositet över betygen så mycket mera. Jag fick ju ändå helt okej ...

Har egentligen inte tid att blogga eftersom jag har tänkt dyka upp hos Wilma om en trettiofem minuter och innan det behöver fixa alla mina handissaker och öva lite piano.

Dyker kanske upp senare på eftermiddagen.

Här kommer i alla fall en totalt misslyckad bild på mina nästan lika misslyckade alla hjärtans dagkort. De som jag gjorde alltså, de jag fick var mycket snyggare.



Plus en video på sången jag har haft i mitt huvud prcis hela dagen men som egentligen inte ens är bra.


Kommentarer
Postat av: roseyy

DISSA INT ONE DIRECTION! DENDÄR SÅNGEN ÄR BRA!

2012-02-17 @ 15:13:42
Postat av: Beckis

oooooo jag har också haft den sången i huvve ida!

Thats what makes your beautyful

2012-02-17 @ 15:58:33
Postat av: farmor

med äldre ögon kan jag bara konstatera att sångarna är väldigt söta!!!

kanske en bidragande orsak till låtens popularitet

2012-02-18 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0