Ska jag detaljförklara idag också?

Nä, jag tror ni slipper. Var äntligen i skolan. Det blir faktiskt förvånansvärt tråkigt att vara hemma så många dagar i rad. Så idag har jag pratat stup i kvarten i skolan för att prata ikapp två dagar. Bland annat försökt övertala folk att färga håret. Och att inte köpa fel sorts hårspray. Fråga mig inte hur jag vet den bästa sorten. Diskuterat dörrar. Lite kort så där.
Dessutom har jag skrivit ett prov och hört ett rykte om att mitt bildkonstvitsord skulle höjas. Mycket positivt.

Klockan 17.29 går bussen till tölö. Visst borde man hinna dit till 18.15 då? Hoppas det för jag orkar inte fara tidigare. Men idag måste jag börja med melodierna. Typ sjunga skalor. Fasar.

Det är en bra dag idag egentligen det har att göra med en typ som egentligen skulle kunna kallas Sam som nödnamn. (Där har vi det Beckis! Det perfekta. Sigge och Sam.) Känner mig som ett geni. Det gör jag alltid. Faktiskt. Jag har till och med trösta Wilma ur sitt livs sorg. Det är inte ofta jag lyckas med sådant. Och lyckats hälla glitterlim på min nya blus. Det lyckas jag med desto oftare. Det går bort i tvätten.

Lyssnar på Lalehs låt Vårens första dag för typ femte gången i rad. Och är lycklig över att pappa lämnade sin dator hemma.



Det är ingen film med, bara låten, men det här är typ den enda på youtube.

Kommentarer
Postat av: roseyy

GAAAAAAAAAAHHH!!!!! Sam! det går väl inte? tänk på min pappa nu då, ellen! Tänk om vi sku nämna en viss person för din pappa!?!?! :D

2012-02-07 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0