Oops...

Det har varit lite dåligt med uppdateringen skulle ett proffs säga. Jag säger att jag inte har hunnit. För det har jag faktiskt inte. Och nu går min buss om 18 minuter och smart som jag är så ägnade jag tiden åt att läsa bloggar och se på filmer om folk som äter kokosbollar så nu hatar jag vissa människor ännu mer än jag gkorde tidigare idag. Och vad det är för dagar nästa vecka.'

Tack vare min übersmarta planering måste jag ju förstås rusa iväg nu men skall satsa på att hinna lägga ut något ikväll. Försöka alltså. Sannoliken att inget händer är hög. Men jag tror jag klarar det. Speciellt nu när min bok är slut... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa vecka är det: måndag, tisdag,onsdag, torsdag, fredag och så helg.

For your information

2012-02-10 @ 19:50:37
Postat av: farmor

hoppas många har noterat att du haft din ELLEN -namnsdag idag

kanske du kan äta en cuopake eller glass eller något annat som det går att skriva ELLEN på imorgon

2012-02-10 @ 20:02:26
Postat av: Alma

Jag har uppdaterat lite dålgt,jag med,på senaste tiden..sånt händer!

2012-02-10 @ 20:32:50
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0