Öhum.

Jag håller fortfarande på med mitt lilla receptsboksprojekt. Det är inte så litet kan jag säga. Men det går ganska bra. Nu har jag dock utvecklat det lite så jag lyssnar på musik samtidigt. Just nu, Vårens Första Dag av Laleh.

Oroa er ändå inte för att jag bara sitter inne. Vi var i Skogsberget imorse och skidade 6.4 kilometer. Ganska skönt. Och en lång del av spåret var helt flackt ute på ängar och dessutom alldeles otroligt bra glid. Så det var kul. Imorgon satsar vi på att testa spåren i Solf. Så har vi testat alla de närmaste.

Nu har det gått typ en halvtimme. Glömde bort att jag höll på och bloggade. Håller fortfarande på med recepten samtidigt som jag försöker lära farmor någonting om vad jag och mina kompisar egentligen lyssnar på. Det är ganska trevligt måste jag säga. Just nu, Rolling in the deep av Adele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0