Nu har jag lyckats igen.

MED NÅGOT BRA!! Jag fixade så att min profilbild och profil syntes. Jag trodde tidigare att jag hade testat det hur många gånger som helst och att det helt enkelt inte funkar men det visade sig att jag nog hade missat något nånstans för idag gick det väldigt smoothly utan några större bekymmer. Ändrade dessutom några av rubrikerna i sidomenyn, de var ändrade tidigare också men jag har nog lyckats återställa kodmallen eller något ditåt någon gång så de försvann.

När det här inlägget kommer ut är jag förhoppningsvis också på väg ut ur labbet. Förhoppningsvis. Det finns mycket som skulle kunna göra så att det inte blir så. Bloggen kan strula och skicka ut det här inlägget när som helst. Eller så kan jag drabbas av typ en kvarsittning och inte få gå ut. Eller så kan hela huset fatta eld redan halv så att vi måste evakuera.

Eller så tar det helt enkelt lite längre än vanligt att dra på sig skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0