Nästa bekymmer

Jag kan inte skriva stora y! Alltså Y. Den övre halvan klarar jag men strecket hamnar alltid på fel ställe. Nån som har en bra lösning. Förutom att skriva med små bokstäver istället. För det vill jag inte.
Vill ni veta ett skämt. Jag tänkte skriva ett bra skämt men jag vet inte om det är särskilt bra. Pappa tycker visserligen det. Men det är inte jag som har kommit på det. Tyvärr. Så sannolikheten att det skulle vara bra om det är någon annan som hittat på det är ganska liten. Nä, det är det nog inte. Till saken, Hur väcker man Lady Gaga? Vet nån? Nä, ingen, gissade väl det. Och svaret är... trumvirvel... poke her face! Jätteroligt eller hur. Jag kom att tänka på det nu, vet inte varför.
Jag har en ganska intressant teori. Nej, det är inte en teori. Det är snarare ett skrattattackspåhitt. Alltså ett som man kommer på bara så där mitt i en skrattattack. Typ "Hahaha!! Tänk om.. Fniss. Skratt. ...Kungen.... Hahaha! ..skulle ha en... fniss, fniss pudel!" Han kanske har det, vad vet jag, och det är inget fel med det. Det var ett exempel så att ni skulle förstå vad skrattattackspåhitt betydde. Jag är ganska bra på såna kan jag säga. Och Wilma. Men hon är bra på dem på ett annat sätt. Hon skrattar jättemycket innan hon säger nånting och sen så klarar hon inte av att säga det och så skriver hon det och jag säger det. Bra det, jag gillar att avslöja nyheter. Och jag klarar av att utbrista typ vad som helst när som helst utan att börja skratta. Det kan vara hur pinsamt som helst och jag utbrister det alldeles för högt mitt i metron eller något ditåt. Stackars mina kompisar ...
Jag funderade faktiskt på det här för nån dag sedan. Mitt i en skrattattack förstås. Nämligen, hur kan jag ha såpass många kompisar så knäpp som jag är?? Det förblev en fråga utan svar. Men man kan ju inte få svar på alla sina frågor.
Nä nu ska jag sluta bäbbla på här om allt och inget och hoppas att jag lär mig skriva ordentliga yn och att någon loggar in på messenger. Hoppet är det sista som överger mänskligheten! :)

Kommentarer
Postat av: Roseyy

1. Jag har märkt att du gillar att avslöja hemligheter :p

2. Om dethär inlägget var igår så jag var inne i mesen typ hela dan! Eller om detdär var efter åttapotta så då var jag int :D

2012-02-07 @ 05:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0