Lite mer återhämtad

Men väldigt lite. Nu har jag ändå varit i bastun. Inte för att det kanske piggar upp så mycket. Men så där i princip så finns det säkert någon som tycker så. Hittade en bild i min kamera. Eller flera, men en som jag hade lust att publicera. Fast den visade sig vara lite suddig.


Det kallas urban skidtur.

Lite trött är jag nog. Jag tror jag andades in lite saft just.

Det var mamma som tog bilden, så om den kommer upp på hennes blogg också så är det inte en stöld. Och så behöver ni inte ge äran för ett snyggt foto till mig.

Kommentarer
Postat av: farmor

hurja skidtur !!! jag som bara orkade 14 km fram och tillbaka längs Söderfjärden -runtspåret, faffa for förstås alla 35 km:rarna.(dåligt uppkört spår men sol o fint)

Jag sa ju att du har skidtalanger

Trevlig skolbörjan

2012-02-26 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0