Jag beklagar

Men det är helt omöjligt att hinna blogga på torsdagar om man inte är med beckis och stjäl hennes telefon. Igår var jag som ni kanske märkte inte det. Så jag hann inte.
Det var pappas födelsedag igår så vi var ute och åt och så där. Intressant eller hur. Idag så är jag hemma från skolan igen för att jag är så förkyld och jag lovar, det är det tråkigaste som finns. Om inte det är på en måndag. För alla bra tv-program kommer under helgerna så man kan se de avsnitt man missat på svtplay. På fredag förmiddag däremot händer absolut I-N-G-E-N-T-I-N-G. Om inte klockan ett räknas som förmiddag för då slutar wilma skolan och kan logga in på mese. Eller facebook. Eller whatever. Då får man lite sällskap. En och en halvtimme senare kraschade dock den glädjen också för då ville inte mese samarbeta med mig längre och då blev jag så sur att jag loggade ut.
Där är jag nu. Sur och utloggad. Och förkyld. Plus att jag önskar mer än någonsin att vi skulle ha Microsoft Publisher hemma på datorn för då skulle jag kunna göra klart mitt historiaprojekt. Det kan jag inte nu. Alltså sitter jag och slösurfar i sisådär 7 timmar i streck. Sympatiskt.
Om en halvtimme borde Anni ändå komma hem så då kan vi gräla eller nåt för att fördriva tiden. Eller så inte.
Hoppas ni inte också blir sjuka och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Alma

Krya på dig! Jag vet hur jobbigt det är att vara sjuk,jag va det förra veckan...

2012-02-03 @ 15:14:00
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: roseyy

ellen,du får allting att låta så himla dramatiskt! c(: Men jag kom faktiskt också in på mese! Men jag ¨måste ju till pappa först. och genast när jag kom in stack du. BUUUUUUUUUUUUUU!!!! he he. Men kryapåddej :)

2012-02-04 @ 06:57:35
Postat av: Knappen

Krya på dig!

2012-02-04 @ 13:10:47
URL: http://ninlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0