Hittills idag har jag:

1. Konstaterat att jag inte kan rita fötter (mycket synd)
2. Konstaterat att jag inte kan rita skjortkragar (då kan man inte rita skjortor heller)
3. Konstaterat att jag inte kan skriva stora Y (det visste ni redan)
4. Snutit mig otroligt många gånger (ingen nyhet, det har varit så i en vecka nu)
5. Skrivit viktiga anteckningar på helt fel ställen (verkligen helt fel ställen)
6. Städat mitt rum (jepp, stökat ner det igen också)
7. Målat (det tog typ en halvtimme att måla en kvadratdecimeter lila)
8. Bara spenatat lite (faktiskt, känner mig stolt)
9. Konstaterat att jag inte kan rita lockiga hår (nepp, inte det heller)
10. Konstaterat att en viss person har en väldigt stor näsa (vad ska jag säga om det då?)
11. Diskat kastruller (inte så svårt, det var pastakastrullen och som den barnmatskock jag är använder jag inte ens salt i pastan så jag skjölde bara av den)
12. Städat köket (otroligt, eller hur?)
13. Stökat ner hela köket (typ som vanligt)
14. Städat köket på nytt (tycker jag, jag vet inte vad pappa säger)
15. Letat tryckfel i HBL (hittade allt för många, till exempel hade man skrivit Haavisto där det borde stå Niinistö så att det såg ut som om Haavisto skulle vara vår nya president)
16. Bloggat (det visste ni också)
17. Blivit utan stol (Albert sa att den var hans och stal den, han tjafsar fortfarande om det)
18. Äntligen hittat ett måndagsbarn. Två måndagsbarn förresten. Nej tre. (JAA!!!)
19. Letat och hittat köttfärs i frysen (kallt)
20. Övat piano (apselut)
21. Sett på TV (bara lite)


Kommentarer
Postat av: Alma

Vad är ett måndagsbarn?

2012-02-07 @ 08:06:18
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0