Här är jag igen

Och vet inte vad jag ska säga. Men jag brukar ju alltid komma på något.

Vi hade varken ringette eller skidåkning idag. Istället promenerade resten av klassen runt Hertonäs Gård (typ) och jag pusslade ihop en Power-Point-presentation om vår ansökan om pengar för teaterworkshops i skolan som vi ska framföra för Överborgmästanren eller Biträdande Stadsdirektören på fredag. Tillsammans med resten av Helsingfors-eleverna tror jag. I alla fall så ska det ta högst en minut. Vårt går på kanske femtiofem sekunder. Så om vi harklar oss en gång för mycket så kraschar hela vår magiskt braiga plan.

Nu hände någonting. Jag tryckte på musen lite i misstag och allting blev understreckat med rött. Hoppsan. Nä, nu ska jag laga middag. Sa pappa. han har nån slags plan om att jag och Anni ska laga köttfärssås tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Runt TEGELVIKEN, det är längre en Hertonäs Gård!

2012-02-28 @ 15:55:59
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0