Gomorron o Gokväll!

Jag har gått omkring hela dan och kommit på bra saker att blogga om och nu sitter jag förstås här och kommer inte ihåg en endaste en.
Egentligen borde jag inte sitta här. Jag "dukar". Jag anser faktiskt att jag borde slippa allt hushållsarbete tills jag typ flyttar hemifrån eller något för jag hängde faktiskt upp tvätten frivilligt. Fattar ni? Frivilligt!
Nu påstås det att maten är klar och att det inte är dukat så hejdå.
Mamma sa att jag skulle skriva "måste äta nu, maten är på tangentbordet". Så då gjorde jag det.
Det här inlägget borde egentligen inte ens fått tillstånd att publiceras, så dåligt var det. Men jag är inte en sån som följer lagar och sånt (jo, det är jag, men strunta i det) så jag publicerar det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0