Friluftsdag

Nu är det bara så att jag inte kom på någon bättre rubrik och med tanke på att det var friluftsdag idag i skolan så kanske den inte var så dålig sen heller. Min friluftsdag var verkligen en friluftsdag. Inte en sportdag. Jag körde hela dan i söndagspromenadtakt och lyssnade på vissa klasskamrater som sjöng den av dem nykomponerade Kommunalvalssången. Plus några andra också, typ Ellen har ett stort blått hus.

Pappa meddelade just att jag egentligen inte fick använda hans dator nu för att den typ höll på att komprimera en fil eller något men jag tror jag struntar i det. Eller så går jag och lägger mej. Jag hade ju inte egentligen något att komma med.


Kommentarer
Postat av: roseyy

ELLEN ELLEN ELLEN HAR ETT STORT BLÅTT HUS (pompom) ELLEN ELLEN ELLEN HAR ETT STORT BLÅTT HUS!!

KOMMUNAALLLVAAALLLL

ELLER KO,MU,NARRRVAL!!

HAHAHA

2012-02-17 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0