Ett bombnedslag?

Nä. Bara Ellen som läser läxorna. På vardagsrumsgolvet. Ett mycket bra ställe att läsa läxor på måste jag säga. Rekommenderas starkt. Men om ni trodde det, så allt är inte tills imorgon. Det är hela veckans. Även om allt inte är med. För jag tror (hoppas) att jag har gjort moddan/svenskan och att jag har boken i skolan för jag hittade inte den.
Nä nu ska jag försöka leta reda på vilka av de här böckerna jag egentligen behöver tills imorgon och sätta dem i väskan. Och leta reda på mina skridskor. För hur jag än försökte övertala min lärare gick han inte med på att de som ville skida skulle få göra det. Så istället för att fridfullt staka runt i enkilometersspåret i perfekt väder (?) så ska vi spela ringette.

Kommentarer
Postat av: mormor

Fårgsammansättningen är perfekt.!Du har kostnärlig blick .Lite Picasso i kaoset!

2012-02-28 @ 09:34:47
Postat av: Anni

Ringette är faktiskt jätteroligt!!!

2012-02-28 @ 09:57:42
URL: http://mittlivsomanni.blogg.se/
Postat av: Wilma

Vädret var inte såååå fantastikt! :D

2012-02-28 @ 14:48:44
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0