3h 53 min på skidor

Jämför med gårdagens, 23 minuter på skidor. Knappt 28 kilometer. Från Gamlas till Hästnässund. Jag tror att jag hade några bilder men jag är så slut så jag orkar inte börja fixa. Dessutom håller den här datorn på med något för fullt nu så den orkar inte riktigt med mina påhitt av olika karaktär. Hoppas att jag snabbt får mera mat. Dessutom lovade någon att jag skulle få se på ponnyakuten. Så nu kan jag göra det riktigt med tillstånd. Jag brukar visserligen få göra det annars också men det är alltid något annat som borde göras istället.


Vår fina rutt. Tacka mski - Latukarttapalvelu för den fina kartan och rutten.

Kommentarer
Postat av: Farfar

Imponerande skidtur.

Bra att du var här på träningsläger hela veckan.

2012-02-26 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0