Några saker

Sak 1. Anni äter knäck med pappret på. "Det är så svårt att få bort det. Och det smakar typ ingenting. I själva verket är det rätt gott"
 
Sak 2. Min Spotify-playlist är som en sån där tonad sida i powerpoint.
Först är det moderna poplåtar (typ Rihanna, FUN., Swedish House Mafia), sedan vad jag kallar "trettioårskris prettomusik", citat stulet ur Välkommen Hem av Johanna Lindbäck, (typ Säkert!, Håkan Hellström, Marit Bergman) och till sist, en salig blandning dåliga låtar som jag under en kort period av min Spotifykarriär tyckt ha varit bra och sen inte tagit bort (där finns till exempel Kim Wilde, Eric Saade, Face 84).
 
Sak 3. När svarta tuschpennorna tar slut kan man alltid skriva med glasyr på julkorten istället. För vi har jättemycket glasyr hemma. Sex tuber.
Eller så kan man ta en annan färgs tuschpenna om man känner sig konservativ.

Kommentarer
Postat av: TS

Det fins ju andra i släkten som också prövat på att äta knäcke med papper på
Tack för fint julkort till alla medverkande

Den röda texten är inte så lätt att läsa hörs det från fältet

2012-12-21 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0