Luciabilder

Jag övervägde att tidsinställa det här i och med att jag har dataförbud på julafton, men det är ju redan ett tag sedan lucia så det är väl onödigt att vänta ännu mera.

 
 
 
 
 
 
Bilderna var väl inte direkt några höjdare kanske, men ni kan väl se det som typ stämningsfullt, eller, som att ni måste typ tycka om dem för det är ju så synd om Ellen att hon tror hon kan fotografera när verkligheten säger något helt annat.
Det här var dessutom med mammas kamera så jag kan inte skylla på det heller.
 
Uppdatering: Förlåt, jag kom på att jag hatar bloggar som bara gnäller. Glöm bort det där jag skrev.

Kommentarer
Postat av: TS

Sant sluta gnälla om att du tar dåliga bilder .Se själv på dem , tycker du faktiskt att de är dåliga

2012-12-23 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0