Jag får hela tiden mer orsak för mina politiska åsikter

Mina politiska åsikter i det här fallet handlar om att bilda en Nordisk Union. Jag är för det.
 
Det är väldigt bra tillexempel i damernas längdskidåkning. Den Nordiska Unionen är ju ganska dominerande inom längdskidåkning kan man säga. Tyvärr är det varken Finland eller Sverige som står för dominansen.
 
Så nu har jag en ny metod. Att heja på den Nordiska Unionen också inom sport. Då kan jag fortsätta med min princip att heja på den som vinner (alltså Marit Björgen) utan att behöva känna att jag sviker nationen.
 
Ganska smart eller hur?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Brilliant haha :D

2012-12-02 @ 12:44:22
URL: http://linzon.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0