Från mig till er

En lillajulspresent.
Några bilder. Jag ska jobba upp mig lite, till jul kanske ni får något coolare.
 
 
 
 
Tyvärr syns det inte på de här bilderna hur mycket snö det egentligen finns överallt. Snö är nämligen ganska svårt att fota märkte jag. Den är liksom lite enformig.
Isen börjar i alla fall lägga sig så småningom nu när det inte blåser så mycket längre. Och två riktigt stora tallar har fallit mellan oss och havet. Det blir bättre sjöutsikt för varje storm som kommer. Fem stora träd på ett år nu.
 

Kommentarer
Postat av: TS

Den svarta stenen ser sur ut trots att den fått en fin vit hatt
Har försökt lista ut vart det röda bäret hör , kom åtminstone till att lingon är det inte

2012-12-01 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0