En sak jag är bra på

Att fixa skjuts hem från diverse ställen. Jag förstår inte själv hur jag gör men plötsligt är det någon som föreslår att jag kan få skjuts ända hem.
När jag försiktigt hade frågat en annan person om de var på väg hem med bil.
 
Jag får ju dåligt samvete för allt det här. Jag kan ju dessutom inte gärna kompensera med att själv skjutsa folk. Om fem år eller så kanske. Fastän jag inte ens tänker köpa bil då. Eller körkort.
 
Imorgon ska jag njuta av en tre timmars skoldag varav fyrtiofem minuter rast.

Kommentarer
Postat av: Sponsorn

Sanningen är väl helt enkelt att du har slacker-föräldrar som bara skall göra allt möjligt annat själv hela tiden!

2012-12-05 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0