Det känns lite fint

Jag tycker verkligen det. Att skriva julkort alltså. Även om adressboken man använder är uppdaterad cirka år 2003 och alla, verkligen ALLA, har hunnit flytta efter det, och bor inte ens i Finland så man kan söka efter dem på fonecta.
 
Jag kämpade hårt med det. Nu har jag hittat nio av tolv adresser och skrivit på tio av tolv kort. Sen gav jag upp. Tyvärr har vi inga frimärken och jag måste ännu göra ett kort till.
 
Men nu ska jag "nörda mig" (ett uttryck påhittat och i flitig användning av en av mina kompisar) och se på På Spåret.
 
Imorgon ska pappa baka ett pepparkakshus åt mig. Har jag tänkt. Sist han gjorde det var nog också typ 2003.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0