Sommaren i bilder del 2+3 p. g. a. otålighet

Ni får båda samtidigt. Jag orkar inte vänta.
 
Det är faktiskt inte alltid jättebra väder på båten. Bild ut genom fönstret under ett åskväder på Ålands hav.
 
 
 
 
Den enligt Anni viktigaste bilden. Hon har tagit den.
 
 
 
Pannkakor. Älskar pannkakor.
 
Nattvakt.
 
Välkommen till fiskpinnefabriken! Synd att vi glömde sätta salt i från början.
 
 
Min favoritbild från den här sommaren.
 
Min nya favoritpaj.
 
Farmor och farfars sommarstuga.
 
 
 
Måsunge på Gåsgrund, den enda av tre som klarade sommaren.
 
 
Viktig fakta: JAG har dekorerat den.
 
Mycket blåsigt uppe på Björkö. Med kikare kunde man se ända över till Sverige.
 
 
Avocadoglass. Mamma dissade hårt men hon skulle bara smaka.
 

Och så var sommaren nästan slut. Observera nästan. 23h 40min kvar. Ungefär.

Kommentarer
Postat av: farmor

Fin sommar du haft! då man ser på dina bilder

2012-08-14 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0