Sökes: pigghetspiller. Eller ett mycket uppmuntrande peptalk.

Är det fortfarande långt till höstlovet?
 
Jag är så slut idag så det är nästan som mina traditionella torsdagsutbrott för typ sex år sedan. Jag bröt ihop varje torsdag. Av trötthet. Tror jag. Ganska intressant.
Men jag har ju alltid varit en person som följer mina rutiner och principer till punkt och pricka. Så gott som.
 
Märker ni förresten en sak? Det är inte morgon! WOW. Men imorgon på morgonen lär ni få åtminstone en eftersom mitt schemas tredje sämsta finess närmar sig (sämst: Finska kl. 8 måndag morgon, näst sämst: att jag måste flytta min ridlektion på onsdagar), nämligen min "halv-tolv-morgon". Alltså att jag börjar halv tolv på morgonen. Om man nu kan kalla det morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0