Saker jag egentligen borde göra

1. Vara tyst. Jag har snart ingen röst kvar, p. g. a. seglingsträning. Och kanske förkylning också.
2. Laga kvällsmål åt resten av familjen. Jag ser inte riktigt rättvisan i det men nu kom det påminnelse igen.
3. Plasta in matteboken. Och massa andra böcker men de är i skolan.
4. Göra matteläxan. No comments på det.
5. Plasta Alberts böcker tydligen.
6. Gå i duschen.
7. Sluta blogga och göra allt det här andra.
8. Gå och lägga mig. Möjligtvis, väckning imorgon typ 06.15, ser framemot det.
 
Men istället som den mogna människa jag är, så fortsätter jag blogga och facebooka. Jag lyder i alla fall en punkt. Punkt 1.

Kommentarer
Postat av: farmor

1 segling och förkylning är inte den bästa kombinationen
2 Albert kan laga kvällsmål istället för din tur näst gång då du plastade hans böcker
8 hoppas du sov gott,en av de bästa medicinerna för välmående

Ha en bra fortsättning på veckan

2012-08-21 @ 08:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0