O så var det jag igen

Mycket besviken på mig själv över att jag inte tvingade mig uppdatera något med lite innebörd igår. Jag vet inte riktigt vad det var, men jag var helt slut. Som vanligt. Det är väl det här med skolan som är så väldigt ansträngande. Anni är redan beredd att flytta bort nånstans, vartsomhelst egentligen "Kan inte vi flytta till Georgien! Eller Uppsala! Eller fast Jollas om det inte finns nåt bättre!"
 
Hittade en till blogg, Anna som jag lärde känna på scoutlägret bloggar på bloggen annapavift.blogspot.fi.
 
Tyvärr kom jag nu på att jag måste borsta tänderna. Eftersom bussen går om fem minuter så tror jag sätter punkt här. Här.

Kommentarer
Postat av: farmor

Undrar vad som skulle vara bättre med att bo i Georgien ? och egentligen , vad är det för fel på Degerövägens boende? kanske bäst att fråga Anni själv

2012-08-16 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0