Hur kan det vara så svårt att hitta på en bra rubrik?

(om rubriken: jag har en teori, ju sämre inlägget är, desto svårare är det att hitta på en fiffig rubrik)
 
Idag har vi cyklat. Jättemycket. Eller okej, inte jättemycket. Fram och tillbaka till Gamlas. Cirka 40 km tror jag det blev.
 
Annars har jag under veckan gjort tre saker: Gått i skola, seglat och plastat skolböcker. Under veckan har jag inte: bloggat.
 
Aningen pinsamt att jag inte har fått det gjort på en hel vecka. Men igår försökte jag, men firefox kraschade hela tiden och jag är emot safari av princip.
Äh, dålig bortförklaring. Ikväll ska jag i alla fall plasta mera böcker. Och typ inget annat. Kanske läsa lite segling. Det finns ganska många hemma nämligen och det är ganska underhållande att läsa.
Bäst i segling: Artiklar om långseglare/barn och trimtips
Sämst i segling: Försäkringsbolagsjämförelser och annat om ekonomi och lagar
Då menar jag alltså tidningen segling.
 
Och förresten ska jag kanske ladda upp en bild på hur bra jag är på att fläta hår också. Men det blir senare ikväll, jag måste leta sladden först.
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Antingen har ni fått en hel hög med nya böcker eller så är du så expert på det att du fått en massa beställningar på inplastandet.

2012-08-27 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0