Hur hände det här?

Jag bloggar. Mitt i städkaoset som bildas när man ska vinterstänga stugan.
Otroligt.
 
Och faktiskt, jag har tillstånd att göra det.
 
Idag har jag:
Tömt kylskåpet på mat. In i magen. Senast blåbärspaj. Innan det yoghurt. Och långfil. Grillad kyckling. Stekt köttfärs. Potatis. Grape. Annan frukt. Apelsinjuice. Smältost/mjukost (med sked). Hoppas jag inte spricker eller så. Förresten så finns det fortfarande kvar pepparsalami och skivbar leverpastej. Måste sätta i frysen så att det klarar resan hem.
 
Förutom ätit så har jag burit bryggtrallar, dragit upp båten, burit ved, tagit upp bojar, flyttat in utemöbler, dammsugit, sprungit upp för backen som lite träning, lyssnat jättemycket på radio (OS), packat kläder, bytt lakan i sängen, flyttat mjöl från påse till burk, funderat lite i största allmänhet över livet (utan framgång) och typ, bloggat.
 
En mycket fascinerande dag. I teorin, och så här i skrift. I praktiken, inte direkt jättefascinerande.
 
Dessutom har jag saker att se fram emot. Imorgon morgon, komma hem, imorgon kväll åka iväg igen. Däremellan packa upp, packa ner, hitta rena kläder, städa rummet, ladda upp bilder på bloggen.
 
Ser fram emot en av de där sakerna, ni kan kanske gissa vilken.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0