Är det höst nu? Va, det tänker jag inte tro på!

Nu är man högstadian. Jag vet inte om förändringen var så tydlig men andra kanske märker. Alla är precis som innan sommaren och imorgon börjar det på riktigt. Sen rullar det väl på i samma makliga takt till december eller så.
 
Nu med säkert fem blanketter att fylla i, redan ett inprickat prov till nästa vecka och en (dock inte av mig) glömd läxa känns det väldigt långt dit.
 
Men än är sommaren inte slut!
Första beviset på sommarens närvaro.
 
Andra beviset. Förlåt för den finska sidan, orkade inte ändra, för den som inte klarar av att lista ut det på ett ungefär betyder sääennuste väderprognos, ke står för onsdag, pe för fredag och la för lördag.
 
Och jag måste säga att jag är mycket stolt över mig själv och antalet bilder de senaste dagarna. Ett absolut framsteg i min karriär.
Även om det inte brukar vara så länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0