Ännu kortare kvar

Nu är det ännu kortare kvar av sommarlovet än sist jag skrev. Det brukar ju vara så. Lite synd. Även om jag inte ska låtsas om något, jag tycker det ska bli ganska kul att börja skolan. Om än ganska skrämmande. Och även min överdrivna skolglädje brukar få sig en törn nånstans där i oktober då det bara regnar och man plötsligt har sju prov på en vecka och det är en evighet till lovet. Men så här i början är det kul att gå i skolan, och det är ju faktiskt elva dagar lov kvar. På de dagarna ska jag hinna med allt jag inte har gjort hittills den här sommarn.
 
Jag vet inte vad det skulle kunna vara. Jag har gjort ganska mycket. Kanske återgå till aktiv bloggning och ladda upp några bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0