Stora hickdagen

Jag har haft hicka precis hela dagen. Just nu har jag visserligen inte men jag tror inte det håller i sig.

Varför skrev jag så där? Nu kommer jag helt säkert få hicka igen.

Fastän ni inte skulle tro det så har hickan faktiskt ställt till med problem. När jag skulle läsa högt på biologin så hickade jag hela tiden, vilket förstås ledde till att jag satt och småfnissade hela tiden. Och det är inte det lättaste, att läsa högt när man fnissar.

Jag håller på och packar (håller på och håller på, nästan klar, dessutom lite svårt att packa när man bloggar), vi ska till Sverige i helgen och packningen går lika bra som det brukar förstås. Kan hända att det blir lite knappt med bloggningen eftersom vi (troligtvis) inte har internet på landet, ska ändå satsa på nåt tidsinställt så ni får något att läsa (ni få som är kvar, statistiken har sjunkit rejält).

Jag förlorade matkampen, Pizza vs. pasta, pastagalningen jag höll stenhårt på pasta, tänkte till och med erbjuda mig att laga den. Vänta, det kanske var därför de inte ville ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0