Sammanfattning av helgen

Jag vet, jag vet. Någon har varit lite dålig med uppdateringen på sistone. Jag har inte haft tid och den lilla tiden jag har haft har jag ägnat åt att spela piano. Jag har konsert på tisdag och jag känner att det kommer gå åt skogen.
På helgen har jag:
Varit i stallet
Spelat handbollsmatch
Tagit en straff
Närapå dött pga nervositet
Vunnit handbollsmatch
Varit i stallet
Cyklat hem från stallet
Ätit mat
Spelat piano
Sovit
"Andra Akten"
Vaknat
Spelat handbollsmatch
Närapå dött pga nervositet
Gått vidare till slutspel
Ätit
Spelat piano
Varit i stallet
Ridit
Varit i stallet
Ätit
Spelat piano
Sovit
En mycket mycket varierande helg som ni märker.
Idag har vi haft stafettkarnevalsträningar och jag springer sista sträckan åtminstone i 5x80.

Kommentarer
Postat av: mormor

Blev nästan andfådd bara att läsa din blogg. Hur skulle det vara om du låg en stund på soffan och bara stirrar i taket?

Skönt med semester mitt i alltsammans, eller hur?

2012-04-23 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0